Antikt och loppis



Jag måste säga att jag älskar loppisfynd, antikt och annat som är gammalt. Det är något alldeles unikt över det, ingen annan kommer förmodligen hitta samma sak som dig. Det är inte som att gå på ikea där i princip alla köper samma saker. På loppis kan du hitta något alldeles fantastiskt till ett skamligt bra pris. På söndag har jag bestämt mig för att åka till bakluckeloppisen i Ulvakvarn. Ett hett tips till alla, en mysig liten loppis i härlgi miljö.

Idag blir faktiskt fler och fler intresserade för det som är antikt. kvaliteten som finns i de äldre möblerna är en av anlednigarna, att miljön har blivit viktigare påverkar också. Det finns fler fördelar med loppisar än man kan tro.

Kommentarer
Postat av: John

Fyndigt.

2012-06-10 @ 10:09:01
URL: http://www.tapeteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0